loading...
لیگ دسته اول فوتبال ایران | لیگ آزادگان
لیگ 1 بازدید : 28 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

آلومینیوم هرمزگان ۱ ـــ ۲ یزدلوله

شادی یزدی‌ها تکمیل شد

ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، ساعت: ۱۴، تماشاگر: ۵۰۰ نفر

آلومینیوم هرمزگان یک گل: رضا چاووشی (۷۲)

یزدلوله ۲ گل‌ها:‌حسین حجازی‌پور (۲۹)، محمد احمدپوری (۵۸)

داور: امید سعیدفر

کمک‌ها: حمید سبحانی، احسان تیموری

اخطار: میثم مجیدی (آلومینیوم)، حمید عرفانی، حسین حجازی‌پور (یزدلوله)

اخراج: میررسول حسینی (دروازه‌بان ذخیره یزدلوله-۷۸)

بازیکن برتر: حسین حجازی‌پور (یزدلوله)

آلومینیوم هرمزگان: سیدعلی حسنی‌صفت، مهران فرضیات، محمدرضا پورمحمد (احسان عبدی ۵)، میثم مجیدی، حسین کاظمی، شاهین مجیدی، سیدرضا چاووشی، بابک پورغلامی (هادی دهقانی ۶۱)، احمد جعفری، علیرضا لطیفی، رضا معقولی (تقی نایبی ۶۳)

سرمربی: یورگن گده

یزدلوله: حمید عرفانی، علیرضا بیک‌زاویه، ابوالفضل قربانی، محمد رعیت، میلاد درخشان، حسین حجازی‌پور (محمدرضا زارع ۸۶)، سید محمدعلی حسینی منگابادی، سید محمد علی حسینی، احمد پاسی (وحید اسماعیلی‌پور ۸۵)، محمد احمد‌پوری (مهدی طایفی ۲+۹۰)، اسماعیل بالی مقدس

سرمربی: محمود امیری

۲ تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند که در دقیقه ۲۹ حسین حجازی‌پور روی پاس از جناح چپ احمد پاسی، صاحب توپ شد و بعد از یک کنترل خوب گل اول یزدلوله را به ثمر رساند. بعد از این گل، آلومینیوم موقعیت‌های خوبی به‌دست‌آورد اما راه به جایی نبرد تا نیمه اول با همین تک‌گل به پایان برسد اما در نیمه دوم برخلاف تصور باز هم این یزدلوله بود که بهتر کار کرد و در دقیقه ۵۸، پاس حجازی‌پور از جناح چپ در محوطه جریمه به محمد احمدپوری رسید که او هم با یک شوت سرضرب گل دوم را به ثمر رساند. این گل باعث شد تیم میزبان به خود بیاید و تلاش بیشتری برای جبران کند که بالاخره در دقیقه ۷۲ توسط رضا چاووشی به گل رسید. در این لحظه سانتر مهران فرضیات به چاووشی رسید و او با یک ضربه سر گل اول آلومینیوم را وارد دروازه حریف کرد تا تیم یزدی به پیروزی برسد و چند پله در جدول صعود کند.

alminium-yazlule

 

 
 

نفت مسجدسلیمان ۱ ـــ ۰ پیکان تهران

سقوط پیکان بعد از بردهای متوالی 

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، ساعت: ۱۴:۱۵، تماشاگر: ۸ هزار نفر

نفت مسجد سلیمان یک گل: همایون گراوند (۴۴ – پنالتی)

پیکان تهران صفر داور: آرش غلامیان

کمک‌ها: کیومرث رضایی، فرزاد بهرامی

اخطار: کیومرث چراغی، مصطفی نوروزی (نفت مسجدسلیمان)، علیرضا جراح‌کار (پیکان)

اخراج: میلاد شیخ‌سلیمانی (۴۴ – نفت مسجدسلیمان)، جهانگیر عسگری (۴۴ – پیکان تهران)

بازیکن برتر: کیومرث چراغی (نفت مسجدسلیمان)

نفت مسجدسلیمان: ابوالفضل بهادرانی، میلاد شیخ‌سلیمانی، علی جهانگیری، کیومرث چراغی، حمزه حدادی (ساسان شیرمردی ۷۸)، همایون گراوند (مسعود قنواتی ۵۵)، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرزاد محمدی، حسین مالکی، رضا درویشی (مصطفی نوروزی ۴۶)

سرمربی: بهروز مکوندی

پیکان تهران: مسعود همامی، علیرضا محمد، حمیدرضا دیوسالار، علیرضا جراح‌کار، محمد برجلو، وحید حیدریه (مرتضی آقاخان ۵۵)، محمدصادق بارانی، مجید خدابنده‌لو (سیدحسن کریمی ۶۵)، جهانگیر عسگری، کیوان وحدانی، سعید حلافی (مجتبی زارعی ۴۶)

سرمربی: فرهاد کاظمی

در نیمه اول نفت مسجدسلیمان که از حمایت هواداران پرشورش بهره می‌برد موقعیت‌های خوبی به دست آورد که بالاخره روی یک ضربه پنالتی توانست به گل برسد. در دقیقه ۴۴ وقتی رضا درویشی از میان دو مدافع فرار کرد و به دروازه نزدیک شد با خطای جهانگیر عسگری متوقف شد که این خطا توسط داور پنالتی اعلام شد البته این پنالتی درگیری‌های زیادی به دنبال داشت که باعث شد یک اخراجی روی دست دو تیم بگذارد. به هر حال همایون گراوند پشت توپ رفت و گل اول را برای تیم میزبان به ثمر رساند. اما در نیمه دوم دو تیم و مخصوصاً پیکان حملات زیادی تدارک دیدند که البته راه به جایی نبردند و در نهایت پیکان شکست خورد.

 

 
 

ابومسلم خراسان ۴ ـــ ۲ راهیان کرمانشاه

پرگل و زیبا

ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد، ساعت: ۱۳، تماشاگر: ۳۰۰ نفر

ابومسلم خراسان ۴ گل‌ها: بهنام بیرانوند (۳۹،۴۱)، داود دانش‌دوست (۴۵ – پنالتی)، عادل سرشار (۵۵)

راهیان کرمانشاه ۲ گل‌ها: حامد حاجتی (۲۸)، حامد امیرپور (۸۵)

داور: حمید حاج‌ملک

کمک‌ها: قاسم بهاری، نریمان یوسفی

بازیکن برتر: مصطفی طیبی (ابومسلم خراسان)

ابومسلم خراسان: جلیل قپانوری، فرزاد حمیدی، هادی جعفری، مصطفی طیبی، حامد بختیاری (فرهاد خلیفه ۸۵)، جمیل زبیدی، بهنام بیرانوند (مرتضی صالح‌آبادی ۵۹)، وحید جلالی‌نیا، مصطفی بیژنی (محمد پهلوان‌پور ۳۲)، داود دانش‌دوست، عادل سرشار

سرمربی: علی حنطه

راهیان کرمانشاه: مسعود پورمحمد، وحید ارمی، جمال حق‌شناس، حامد حاجتی، حسن رحیم‌زاده، مهران مرادعلی، مصطفی مهدوی‌کیا، امین پورعلی، وحید امانی، یاسر وکیلی (رضا نبی‌زاده ۶۷)، آمبونو آچیله (حامد امیرپور ۷۰)

سرمربی: ادموند یونان پوران

ابومسلم از همان دقایق اول، بازی را هجومی آغاز کرد ولی با اشتباه مدافعان تیمش در دقیقه ۲۸ روی یک ضدحمله گل خورد اما دوباره بازیکنان این تیم به خود آمدند و توانستند گل خورده را با ۲ گل بیرانوند در دقایق ۳۹ و ۴۱ و پنالتی داود دانش‌دوست در دقیقه ۴۵ جبران کنند. در نیمه دوم باز هم بازی دست ابومسلمی‌ها بود و عادل سرشار توانست در دقیقه ۵۵ گل چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کند. اما بعد از این گل بود که بازیکنان این تیم کمی عقب‌نشینی کردند و همین باعث شد تا حامد امیرپور در دقیقه ۸۵ گل دوم تیمش را وارد دروازه ابومسلمی‌ها کند.

 

 
 

نفت و گاز گچساران ۳ ـــ ۱ بدر بندرکنگ

گچساران در یکقدمی صدر

ورزشگاه اختصاصی نفت گچساران، ساعت: ۱۴، تماشاگر: ۴ هزار نفر

نفت و گاز گچساران ۳ گل‌ها: پیمان رنجبری (۱)، محمدعلی مولا (۲۰ – گل به خودی)، علی کریمی (۳+۹۰)

بدر بندرکنگ یک گل: عیسی آل‌کثیر (۲۹ – پنالتی)

داور: ایمان کهیش

کمک‌ها: محمدرضا امینی، رسول ذورقی

اخطار: میرعلی سلیمانی‌مقدم، علی مولایی (نفت و گاز گچساران)، علی اسکندریان (بندرکنگ)

اخراج: فرشید علیزاده (نفت و گاز گچساران (۴+۹۰))

بازیکن برتر: علی کریمی (نفت و گاز گچساران)

نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، مهدی شکوهی، روح‌ا… سلطانی، جواد شیرزاد، روح‌ا… فلاح‌اکبرپور، میرعلی سلیمانی‌مقدم، محمد پورمند، محمد خان‌احمدی (نبی‌ا… اسدی ۵۴)، فرشید علیزاده (علی کرمی ۷۸)، علی کریمی، پیمان رنجبری (علی مولایی ۷۱)

سرمربی: محمدحسین ضیایی

البدر بندرکنگ: مهدی خسروی‌دوست، صابر محمدی، وحید مرادی، محمدعلی مولا، میثم مهاجر، علی‌حسین میرک (محسن رحیمی شهسواری ۸۵)، علی اسکندریان، نبی ساکی، منصور نعامی، محمدامین درویشی (سعید عنافچه ۵۸) (ولید نوری ۷۵)، عیسی آل‌کثیر

سرمربی: فریدون حردانی

در نیمه اول گچساران تیم برتر میدان بود و شاگردان ضیایی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتند به طوری که در همان دقیقه اول، گل اول را پیمان رنجبری وارد دروازه حریف کرد البته نیمه اول به همین گل محدود نشد و محمدعلی مولا بازیکن بندرکنگ به اشتباه توپ را وارد دروازه تیمش کرد تا گچسارانی‌ها با ۲ گل جلو بیفتند. پس از آن نیز بندرکنگی‌ها توانستند از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل خورده را توسط عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۲۶ جبران کنند ولی در نیمه دوم این بندرکنگی‌ها بودند که بازی را هجومی آغاز کردند، آنها سعی داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند ولی در ضد حمله‌ها ماندند و در نهایت با گل علی کریمی که در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رسید بازی را واگذار کردند.

دیدار نفت مسجد سلیمان و البدر بندر کنگ

 

 
 

سایپا شمال ۱ ـــ ۱ مس رفسنجان

تساوی پنالتی‌ها

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر، ساعت: ۱۴، تماشاگر: هزار نفر

سایپا شمال یک گل: هادی خدادادی (۵۰ – پنالتی)

مس رفسنجان یک گل: فرشاد سالاروند (۸۵ – پنالتی)

داور: مهدی مرجان‌زاده

کمک‌ها: داریوش صابرمطلق، جعفر مهاجر

اخطار: سهیل هزارجریبی (سایپا شمال)، حسین کاویانی‌فر، مصطفی چترآبگون، سجاد حیدری‌ (مس رفسنجان)

بازیکن برتر: کریم احمدی (مس)

سایپا شمال: سعید رازانی، مجتبی نوروزی، جواد رحیمی، مهدی طاهری، شعبان اسدی، علی فرجی، پیمان سیفی (مرتضی آکتیچی ۶۵)، سهیل هزارجریبی (رضوان گران ۸۰)، ایمان جعفر اوغلی، هادی خدادادی (امیر محمدی ۸۳)، هادی ریاحی

سرمربی: ابراهیم طالبی

مس رفسنجان: پیمان شاملو، نادر فتح‌اللهی، وحید محمدزاده، فرید طالقانی، مصطفی عابدی، کریم احمدی، حسین کاویانی‌فر، امیر خدامرادی (مهدی رستمی ۷۰)، فرشاد سالاروند، مصطفی چترآبگون (علیرضا میرزاحسینی ۵۷)، سجاد حیدری

سرمربی: وینکو بگوویچ

تیم سایپا شمال که در قعر جدول قرار دارد و امید چندانی به رهایی از خطر سقوط ندارد، بازی چندان جالبی برابر مس رفسنجان انجام نداد اما با این حال در دقیقه ۵۰ روی پنالتی زیبایی که هادی خدادادی به ثمر رساند به گل رسید. با این گل تیم رفسنجانی به خود آمد و بازی را جدی‌تر گرفت که در نهایت در دقیقه ۸۵ با یک پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

دیدار پرسپولیس شمال و مس رفسنجان

 

 
 

پارسه ۱ ـــ ۰ ایرانجوان بوشهر

ایرانجوان افتاد

ورزشگاه: صنایع دفاع تهران، ساعت: ۱۴، تماشاگر: صد نفر

پارسه یک گل: محمدصادق طاهری (۴۳)

ایرانجوان بوشهر صفر

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی، حمیدرضا رحیمی

اخطار: حمید نشاط‌جو، حامد مزینی، محمداسماعیل نظری (پارسه)، حسین پورامینی (ایرانجوان)

اخراج: طارمی (۸۸- ایرانجوان)

بازیکن برتر: محمدصادق طاهری (پارسه)

پارسه: حمید نشاط‌جو، محمدصادق طاهری، محسن ورزکار، مجتبی ممشلی، حامد مزینی، محمداسماعیل نظری، علی قربانی، محمد پروین (مهرداد عبدی ۸۶)، احمد مومن‌زاده (پیمان میری ۸۵)، محمد ابراهیم رضا‌زاده، سعید مرادی

مربی: شاهین صمدیان

ایرانجوان بوشهر: اصغر کرم‌اللهی، حمیدرضا فتحی، محمد ویزواری، وحید نعمتی، رضا مردانی، محمدباقر زعفرانی (عباس برزن۶۳)، حسین پورامینی، صادق گشنی، مهدی طارمی، حمیدرضا سلیمانی (علی غلامرضاپور ۷۷)، امیر شرفی (مصطفی بیات ۷۶)

سرمربی: غلامرضا دلگرم

تیم ایرانجوان اگرچه برای تثبیت صدرنشینی به دنبال پیروزی بود و بازی تهاجمی و خوبی انجام داد اما نتوانست آنطور که باید و شاید بازی را کنترل کند تا گل نخورد. در این بازی تیم پارسه بابرنامه‌تر ظاهر شد که در دقیقه ۴۳ روی زیرکی و شوت خوب محمدصادق طاهری توانست به گل برسد. بعد از آن ایرانجوان تلاش زیادی برای جبران گل خورده و گرفتن حداقل امتیازات کرد اما موفق نبود تا در نهایت پارسه که تازه دچار تغییر و تحولات در کادرفنی‌اش شده، به پیروزی برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 2,803