loading...
لیگ دسته اول فوتبال ایران | لیگ آزادگان
لیگ 1 بازدید : 24 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پدیده مشهد ۱ ـــ ۱ سیاه‌ جامگان مشهد

دربی مشهد هم مساوی شد

ورزشگاه : ثامن‌الائمه مشهد، تماشاگر: ۲ هزار نفر

گل:

پدیده مشهد :مهرداد آوخ (۱۸)

سیاه‌جامگان: روح‌ا… باقری (۲+۹۰)

داور: تورج حق‌وردی

کمک‌ها: حسن توماری، علی‌اکبر نوری

اخطار: وحید عسگری، محمد منصوری (پدیده مشهد)، سیروس سنگچولی، مجید جلالی‌فر (سیاه‌جامگان)

بازیکن برتر: روح‌ا… باقری (سیاه‌جامگان مشهد)

پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، وحید عسگری، میرهانی هاشمی، مسعود نظرزاده، معین عباسیان، محمدرضا خرسندنیا، مسعود روزبهانی (فرزاد زامهران ۷۵)، محمد رجب‌زاده، مهرداد قنبری (امجد شکوه‌مقام ۵۵)، مهرداد آوخ (محمد منصوری ۲۱)، یونس شاکری

سرمربی: اکبر میثاقیان

سیاه‌جامگان: سیروس سنگچولی، سیاوش یزدانی، امین عباسی، روح‌ا… باقری، مجید جلالی‌فر، سالار افراسیابی (حمید غلامی ۶۵)، ایمان نعمت‌پور، بهروز افشار، مصطفی شهرکی (هادی خیری ۵۰)، صابر خوشنام، روح‌ا… بهرامی (وحید فارغ ۲۳)

سرمربی: محمدرضا مهاجری

شاگردان میثاقیان در نیمه اول بازی را در دست گرفتند و توانستند در دقیقه ۱۸ به گل برسند. سانتر معین عباسیان به یونس شاکری رسید و در نهایت با ضربه آوخ وارد دروازه سیاه‌جامگان شد اما در نیمه دوم این سیاه‌جامگان بود که با ۳ مهاجم بازی را در اختیار گرفت.

شاگردان مهاجری حملات زیادی را تدارک دیدند و در نهایت در دقیقه ۲+۹۰ با گل روح‌ا… باقری بازی را به تساوی کشاندند تا این دربی با تقسیم امتیازها به پایان برسد.

پدیده مشهد – سیاه جامگان

 
 

الوند همدان ۰ ـــ ۲ شهرداری بندرعباس

شهرداری امیدوارتر شد

ورزشگاه: قدس همدان، ساعت: ۱۴، تماشاگر: ۵۰۰ نفر

گل‌ها: شهرداری بندرعباس { علی مطوری (۸۳)، پژمان شاهپری (۳+۹۰) }

داور: حامد اسم‌خانی

کمک‌ها: رحیم شاهین، مهدی سیفی

اخطار: رضا حاتمی، پوریا آریاکیا (الوند همدان)، توحید غلامی، پژمان شاهپری (شهرداری)

اخراج: هادی زرین ساعد (۵۷ – الوند همدان)

بازیکن برتر: مرتضی هاشمی‌زاده (شهرداری)

الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، میلاد احمدی، رضا حاتمی، علیرضا شاهسوند، محمدرضا احمدی، حسین کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، پوریا آریا کیا (امین شجاعیان ۴۸)، علی‌اصغر عاشوری، آرش محبی (صدرا بهبهانی ۵۸)، مسعود رمضانی (حمید گلزاری ۷۸)

سرمربی: رضا طلایی‌منش

شهرداری بندرعباس: سامان صفا، اکبر گنجی، نقی شاه‌مرادی، مهدی چاه‌جویی، سعید فاطمی، مرتضی هاشمی‌زاده، وحید جعفری، توحید غلامی (احمد داودی ۷۲)، علی مطوری (اصغر نصیری ۸۷)، محمدتقی سنجری، مهدی ودادی (پژمان شاهپری ۶۸)

سرمربی: احمد سنجری

الوند بازی را خوب شروع کرد و توانست در نیمه اول به یک گل هم برسد اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن بروند. در نیمه دوم اخراج دروازه‌بان الوند همدان شیرازه این تیم را از هم پاشاند و در نهایت تیم شهرداری بندرعباس در دقیقه ۸۳ با فرار علی مطوری و ضربه محکم این بازیکن به گل رسید. در لحظات پایانی باز هم شهرداری توانست به گل برسد. دقیقه ۳+۹۰ شاهپری با از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم خود توانست گل دوم شهرداری بندرعباس را به ثمر برساند و به این ترتیب الوند در خانه نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 

 
 

فولاد یزد ۳ ـــ ۰ گیتی‌پسند اصفهان

لبخند خانگی یزدی‌ها

 ورزشگاه شهید نصیری‌یزد، ساعت: ۱۴، تماشاگر: هزار نفر

فولاد یزد ۳   گل‌ها: علی ابوالفضلی (۶)، هادی رکابی (۱۴)، بابا محمدی (۷۰)

گیتی‌پسند اصفهان صفر

داور: مجید پورعلی

کمک‌ها: علی دودانگه، محمدحسین ابراهیمی

اخطار: مهدی محمدزاده، حیدر نجف‌زاده (فولاد یزد)، محمدرضا بالارستاقی (گیتی‌پسند)

بازیکن برتر: علی ابوالفضلی (فولاد یزد)

 فولاد یزد: رضا حیدری، هادی رکابی، سیدعبدا… حسینی، سیداحمد حیات‌منش، نعمت‌ا… بخشی‌پور، احمد نوراللهی، مهدی محمدزاده (سیدهادی موسوی ۷۸)، روح‌ا… عبداللهی (سپهر میرمحمدصادق ۵۳)، حیدر نجف‌زاده، علی ابوالفضلی، بابا محمدی (احمد کیا ۸۰)

سرمربی: عبدالمجید باقری‌نیا

گیتی‌پسند اصفهان: مجید غلامی، حمید شفاعت، محمدرضا بالارستاقی، مهدی مؤذن، ابراهیم محمدی، امین قاسمی‌نژاد، سجاد اژدر، سجاد سیفی (محمد امینی ۷۵)، مهران امیری، جواد ماهری (ایمان کیانی ۴۶)، حمید کاظمی (محمدرضا شمس ۵۸)

سرمربی: ساموئل دارابینیان

 فولاد ۱۵ هفته بود که در خانه نبرده بود به همین خاطر باقری‌نیا تیمش را هجومی چید تا بتواند در خانه پیروز باشد. تفکر این مربی نتیجه داد و در دقیقه ۶ کرنر ارسالی محمدزاده را علی ابوالفضلی تبدیل به گل اول فولاد کرد.

در دقیقه ۱۴ باز هم فولاد صاحب موقعیت گل شد و توپ ارسالی هادی رکابی به صورت مستقیم وارد دروازه گیتی‌پسند شد. نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم باز هم فولاد سوار بر بازی بود. در دقیقه ۷۰ شوت محمدصادق در پشت هجده قدم به محمدی رسید و این بازیکن گل سوم را به ثمر رساند.در ۱۵ دقیقه پایانی گیتی پسندی ها رو به بازی مستقیم آوردند اما باقری نیا با به میدان آوردن سید هادی موسوی همه نقشه های مهمان را نقش بر آب نمود تا اولین برد خانگی فولاد یزد با پیروزی قاطع سه بر صفر رقم بخورد .

تیم فولاد یزد

 
 

گهر دورود ۱ ـــ ۳ نساجی مازنداران

نساجی دوباره مدعی شد

ورزشگاه تختی خرم‌آباد، ساعت: ۱۵:۳۰، تماشاگر: ۱۵۰۰ نفر

گهر دورود یک گل: وحید همراز (۵)

نساجی مازندران ۳ ، گل‌ها: عیسی پرتو (۴۶)، مجتبی رمضانی (۷۰)، فرید عابدی (۷۲)

داور: علی صفایی

کمک‌ها: رحیم حاجیلو، کوروش کریمی

اخطار:‌آرش قلی‌زاده، ابوالفضل کمانی، حسین احمدلو (گهر)، عیسی پرتو، محمد نجات‌محمد، محمد فتحی، اسماعیل غروی (نساجی)

بازیکن برتر:‌حسین بغلانی (نساجی)

گهر دورود: مصطفی میرزایی (حسین مناری ۷۰)، احمد عرب‌زاده، آرش قلی‌زاده، مهران جعفری، ابوالفضل کمانی، حسین احمدلو، محمد جعفری (حسین بهاروند ۶۵)، وحید همراز، محمد امین یعقوبی، سهیل فیاض (مجید خمیسی ۷۰)، یزدان عباسیان

سرمربی: محمد احمدزاده

نساجی مازندران: محمدباقر رمضانی، حسین بغلانی، عیسی پرتو، محمد صالحی، محسن زاهدی (محسن رحیمی ۷۵)، محمد نجات‌محمد، اسماعیل غروی (صابر میرقربانی ۷۰)، محمد فتحی، حسن رمضانی، پویا خاورپور (مجتبی رمضانی ۵۲)، فرید عابدی

سرمربی: نادر دست‌نشان

نساجی از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد،هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود که در یک غافلگیری وحید همراز اولین گل گهر را وارد دروازه نساجی کرد تا در عین ناباوری نساجی یک بر صفر از میزبان خود عقب بیافتد. داور در یکی از صحنه ها در محوطه ۱۸ قدم گهر سوت خود را به نشانه پنالتی به صدا در آورد ولی ضربه پنالتی اسماعیل غروی با بدشانسی محض به تیرک دروازه برخورد کند تا نساجی در حالی که شایسته پیروزی بود نیمه نخست را با شکست به رختکن برود.شاگردان دست‌نشان عقب‌نشینی نکردند بلکه در نیمه دوم بازی را کاملا به‌دست گرفتند و با گل‌هایی که عیسی پرتو (۴۶)، مجتبی رمضانی (۷۰) و فرید عابدی (۷۲) وارد دروازه گهری‌ها کردند، دست پر زمین بازی را ترک کردند.

لازم به ذکر است، این بازی به دلیل بارش سنگین برف در شهرستان درود و عدم آمادگی ورزشگاه تختی این شهر با یک روز تأخیر در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 2,815